Monday, October 4, 2010

:: SEM 4 ::

: Assalamualaikum :

PENDAHULUAN:

MAKAN..MAKAN...MAKAN...xde keje lain..hihihihi...sebelom nak cter pasal makan nie..nak reverts skit kisah2 sepanjang sem 4 kt cfs nie...sem 4 nie boleh lah dikatakan sem PENENTU masa depan aku..klo sebelom nie..aku byk mgalami masalah kekeliruan untk MENETAPKAN kerjaya pilihan aku...tp skrg..Alhamdulillah...aku dh mula mengator rentak untk meneruskan kerjaya yg penoh risiko nie...walawpon ia merupakan bukan pilihan kerjaya ibu bapaku..ttp sebagai seorg anak..inilah tugasku..memastikan dan menyakinkan mereka bahawa pilihan ku nie adalah MINAT ku..dan aku MAMPU melalulinya..InsyaAllah... ARCHITECT dalam GENGGAMAN!!!

*************************************************************************************
SEM4:

baiklah..sekarang nak plak cter sepanjang aku dlm sem nie..aku wat mende lah...hihi..byk pengalaman yg aku dapat sepanjang sem 4 nie...aku jadi lebih berdikari..yakin..fokus..berfikiran positif..tmbh2 plak aku dilantik menjadi class-rap dlm grup 2 studio 3 sem nie...aku xde masalah untk dtg kelas on-time...klo paling lewat pon dlm 5-10minit masok dlm kelas..sbb time 2 lectr. blom lagi stat lect. dye..hihi..TAPI yg menjadi satu masalahnye aku nie...bila hari ade studio jew..mensti MUKA nielah yg dtg LAMBAT...ade skali 2 aku datang lambat 1jam..kdg2 lambat smpi nk habis kelas dah..huihuihui..mmg terok r aku nie..kate ketua kelas..mmg byk kali r aku kne sindir ngn mdm NURHAYA & studiomate aku..malu gak..tp nak wat cm ne..aku mmg gini..bila tahu jew ade kelas studio esoknye..aku barulah nak wat task work...yerlah..sem nie jew aku amik 5 subjek..bila lagi nak semua tu klo bukan semalaman b4 studio kelas kan??...memandai jew aku..alasan semata2..

SUBMITION:

bila mana smpi jew submition..akulah yg paling gelabah..org lain dh siap..aku jew yg blom siap..enth mendelah aku wat selame nie..smpi xleh nak siapkan on-time...first time aku submit mmg CUAK gler...byk kowt aku x siap lagi..aku mcm x caye jew..aku belh siapkan keje yg diberi slema 3mggu dapat disiapkan dalam masa 1hari..waduuuuhhh..mmg parah r aku klo trus cm gini..lepas daripada kejadian tu..ingtkn dh x berulang lagi...trjadi gak skali lagi kejadian nie bila masa nak submit untk board MALAY HERITAGE..aku punyer board mmg lain dari org lain...byk sgt benda nak masokkan jadi mcm 2lah..sbb tu org kata.."byk IDEA pn xleh..sikit sangat IDEA pn xleh.." kne balance r bak kata org putih...huhu..

tp xpe...syukurlah..gc aku sem nie..aku dapat A-..harap2 prestasi aku dalam gc akan kekal begini..klo x, cm nelah nak jadi akitek kan???..insyaAllah...

KAWAN-KAWAN:

sem 4 nie gak aku dapat kawan baru..terutama kwn2 dari studio..kelas FIM..kelas MATH..kelas ECONS..kelas IBE..aku juga KEHILANGAN kawan gak..enth nape dye nak marah sgt kat aku smpi xnk maafkan aku smpi bila2..smpi delete aku jadi kawan dye dalam fb...tp xpelah..maybe dye x ingt pe dye dh wat kat kami..tp just ingt pe kami dah wat kat dye..selama 3 sem kami leh bersabar ngn PERANGAI dye..inikan pula skrg..xpe..sebagai hamba Allah..aku dh LUPA n MAAFKAN segala kesalahan atau ketelanjuran kata2 dye kat aku..pasni klo nmpk dye kat gombak..terpulanglah dye..nak still cm dulu..or buat2 x kenal..aku ekot jew..xkesah..

*************************************************************************************

JAMUAN MAKAN:

setelah panjang melebar aku bercerita nie..skrg jom tengok studiomate2 aku sepanjang sem 4 nie..gambar nie telah diambil time jamuan makan before RAMADHAN lagi...masa nie mmg HAPPENING habis!!!...tengok jgn x tengok..

::..masa nie tengah 2ggu makanan sampai..::

*budak2 laki studio aku: (dari kiri) Nazreen..Khari & Azam..*

*..nie plak en. Sarip..bukan Sarip Dol kmpg Dusun tau..!!*

*masa nie tgh lapas gler..tunggu makanan sampai..muke sorg2 xmenahan..yg blekang tu..en. Rusdi (bakal artis)..diikuti dengan gadis2 melayu lagi cun..(dari kiri) Annor..Assila..Shakirah..Zalwanie..Widad..*

*sbnrnya en. Sarip nie tukang masak kentang goreng..belakang dye tu..Saher Mat Laser (nama glemer dye)..belakang dye tu Faiqah..cik baju merah nie.Syakilla..*

*yeeeeeeeeeeaayyy...makanan dah sampai..yg sebelah aku tu..mdm ktorg..mdm Nurhaya..*

*haaa...mai2 pakat rebot..(kelapa n peria dipinggirkan)..hihi..*

*dah makan..posing plak..senyum lebar2..klo nak kenal cik Syakilla..tu..yg paling tepi..sebelah kiri..satu2nya mawar berduri*

*hai en. Rusdi..dah makan pon still lapar kew??*

*yeeeeeeeeeaaaaahhhh..mdm dapat cenderamata yg dibeli khas dari cameron highland..siapa yg beli..klo nak tahu..wawa n the geng..kt dlm gmbr nie..wawa berada diantara sarip n khari..terima kasih Wawa.. *

************************************************************************************
PENUTUP:

itulah sedikit sebanyak gambar2 yg dapat aku kongsikan kt snie..xleh byk2..skit2 sudeyh..hihi..pada kawan2 studio yg lain..sori bagi mereka yg xde..or x jelas gambar korg kt snie..almaklumlah..blog nie kan untk tatapan umum..kne ade privacy skit..klo korg btol2 x kesah..aku letak gmbr korg besaw2 t k???...hihihi

: wassalam :

No comments:

Post a Comment

KoMen jo LeR..