Tuesday, October 12, 2010

:: K.A.M.I GADIS2 MELAYU ::

~bismillah~

salam SEMUA!!!..hadoi..setelah sekian lama aku tidak mengon9..skrg nak update blog plak..ramai yg menantikan wajah KESAYANGAN hamba diterbitkn dlm blog aku nie..oleh kerana ramai yg tidak berpuas hati dengan paparan gambar yg aku terbitkan dalam post aku baru2 nie..haaaa....nie aku nak bagi KEPUASAN kepada semua..siap EDIT lagi tu..harap2 korang semua berpuas hati.. \(^0^)/ ..

************************

MEMPERKENALKAN!!!!!...CALON2 IKON GADIS2 MELAYU STUDIO 3!!!!

CALON2NYA ADALAH!!!!

ZALWANI DAN AINUL WIDAD

AINUL WIDAD DAN ANNUR JALILAH

SHAKILLA DAN FAIQAH HANNA

ADILAH DAN ASSILA

SYAKILLA DAN SALWAHIDDA

************************
ini lah calon2 GADIS MELAYU STUDIO 3 kita pada sem ini termasok diriku ini..jadi..ingin tahu keputusannya??..belom lagi..belom lagi..

nampaknya para calon kita sedang berdebar menantikan keputusan dari juri2 kita..sebelom itu..saya ingin memperkenalkan dahulu juri KHAS yg datangnya dari negara seberang..

~EN. RUSDI~
(beliau merupakan artis yg terkenal dengan lagu2 berunsurkan world muzik dan juga amat DIGILAI oleh para2 gadis2 melayu di tempatnya dan juga di negara kita..hihihi)

************************
yang dinanti2 sudah tiba..oleh itu..saya mengumumkan..
PEMENANGNYA ADALAH!!!!

SHAKIRAH!!!!...hehehehe..terima kasih semua..kepada peserta yang lain jangan kecewa..CUBA LAGI TAHUN DEPAN!!!

UCAPAN: terima kasih diucapkan kepada pengurus peribadi saya..MULAN AISYAH (berbaju biru)..di atas sokongan anda yg tak terhingga dalam melatih saya menjadi JUARA!!..hehehehe

No comments:

Post a Comment

KoMen jo LeR..