Monday, October 4, 2010

:: KENANGAN FORM 6 ::



~: bismillah:~

aloha...lme tak mengUPDATE blog..busy katakan
..hihi..skrg tgh cuti nie teringat lak zaman lampau..bile review semua gambar2 time skolah smpai skrg..mmg tak byk pon perubahan muka aku aku..tp yg paling ketara perubahan..BADAN ku..makin MENGECIL..kew???..hohoho..

bila cuti nie..mcm2 r aku teringat..terutama kawan time aku masok f6 dulu..cam nelah rupa dorg ek??..hihihi..moga2 korg terus SUKSESSSSS!!..ingat..dimana saja kita berada..tak kira kita nie belajar kt mane pown..ilmu tu patot kita GRAAAABBB...bak kata zizan raja lawak~

kepada adik2 yg baru lepas spm..xdpt masuk ke
matrikulasi kew...ipta/ipts kew..jgn sedih..mungkin rezeki adik2 bukan skrg..manalah tahu
Allah tu nak bagi rezeki yg lebih kpd adik2 kemudian hari kerna ketekutanan dan kesabaran adik2 sendiri..masok f6 BEST pew~

akhir kalam..hormati IBI BAPA..sayangilah KELUARGA nada lebih dari nyawa n bf/gf kowang k???...INGAT TUUUU~

:: disini aku tampalkan kepingan gambar untuk tatapan anda...rakan2 sekelas yg mmg best!!! ::



::..ku sentiasa ingat korang..::

1 comment:

  1. hahha.. ak igtko jugak kira... ak ok ja.. x bnyk beza pon...

    ReplyDelete

KoMen jo LeR..