Tuesday, October 12, 2010

:: MAAFKAN AKU ::

~bismillah~

maafkan aku..
andai lidah ini sesekali terlanjur kata..
maafkan aku...
andai ko begitu BENCI pada ku..
maafkan aku..
andai kau tidak memaafkan aku lagi..

wahai KAWANKU..
didalam hati ini..
masih ada sifat kemanusiaan yg aku ingin ku katakan padamu..
ko baik..bijak..RINGAN TULANG..dan PENYABAR..
namun ia tidak cukup andai semua ini untuk DIHEBOHKAN kepada umum...
ko sudah MATANG bukan???
jadi..maafkan daku..

andai kau ingin memBENCI ku selamanya..
terpulanglah..
tetapi..maafkan aku...
aku tidak mahu nanti..segala amalanku tergantung oleh kerana kamu tidak memaafkan aku..
tolong lah kawan..maafkan aku..

andai kau tidak mahu mengenali aku lagi selepas ini..
dan ingin terus tidak mengenali ku...
aku TERIMA..tp..TOLONGLAH MAAFKAN AKU..

dari BEKAS kawanmu~

No comments:

Post a Comment

KoMen jo LeR..