Sunday, January 31, 2010

hEpI BuFdAy....AyiE!!

::..31 Januari..Lahirnya Insan Bernama Azri..::
..In The Name of ALLAH..Most GRACIOUS & Most MERCIFUL..
selamat hari kelahiran yg ke 19 tahun azrie halili..satu2nya sahabatku yg myambut hari kelahiran selepas kelahiran aku..moga Azrie sentiasa dalam keaadan BAHAGIA selalu disamping keluarga..kawan2..dan paling penting..bakal ISTERI tersayang..insyaAllah..amin~..
bile kenang balik cm ne kita leh kenal..mmg SWEET sgt..aku ingt khidupan aku kt f6 untk sementara waktu itu sgt MEMBOSANKAN..tp aku silap..walaupon x cukup sebulan aku kat skolah tu..tp aku BAHAGIA..dapt kenal korg sume..terutama ko Azrie..ko byk mngajar dan mnyedarkan aku erti kehidupan sebenar tnpa sedar..aku still lg ingt..ko x abis2 nk kenen kan aku ngn afiq..wee~..aku xde pape feelling kot ngn dye..sape lah aku nie nk minat dye..wahahaha..tp..ko mmg comel time 2..dgn baju kemeja lengan pendek..sluar putih..mmg nampak MACHO la beb..hihi..rugilah sape yg tinggalkan ko 2..hihi..
first time aku tgok ko..aku dpt ase..kita leh jadi kawan..aku harap..ikatan PERSAHABATAN yg kita ikatkan ini takkan terlerai & terputus sampai bila2..klo boleh biarlah sampai SYURGA..semoga PERSAHABAT kita bersama kan kekal abadi..dan jgn lupakan letakkan aku antara sahabat karib kau..hehehe..Izzah..Adilah..Shafika..kirim salam kabar rindu & sayang kt ko..harap2 kita leh hangout lagi mcm ari 2..dan aku nk sgt tgok perubahan diri daripada ko..makin HENSEM kah??MACHO kah??..kihkihkih..
walaupon masing2 dh jauh..tp aku harap..hati kita tetap sama..BEST FREIND FOR EVER..
khas buatmu azrie halili daripada ku :
shakirah ummu hurairah

No comments:

Post a Comment

KoMen jo LeR..