Sunday, February 7, 2010

:: FINAL EXAM ::

..Dengan nama Allah..yg Maha Pemurah..lagi Maha Mengasihani HambaNya...




adeih..pejam celik..pejam celik..dh nak abis sem 2..tup..tup..dh FINAL EXAM..makaih..tak nye kelam mekabut aku dibuatnye..FIRST paper dh la paper BIOLOGY..suspen..berat ase bahu ni..nak kene bace.. bace.. bace.. pastu.. hafal.. hafal.. hafal..mmg berat..




tp pe boleh buat..mmg nasib badan..dh nk sgt amik kos nie..tanggung lah..aku kne buktikan..klo b4 nie aku main2..skrg aku kne buktikan..aku leh buat..capai target tinggi..biar smpi 3 ponter aku dh sujud syukur..harap2 kali nia ku capai target..walaupon org kate mustahil untk aku capai pointer cm 2..tp aku cuba pastikan aku akn tercapai..


doa dari korg (kawan2) amat ku harapkan..doakan terbaik untk ku..sebab doa sahabat adalah antara doa yg insyaAllah Allah akan makbulkan..doakan kebaikan diri ku..dari segi minda..kesihatan & semangat..Amin~..bagi yg mendoakannya..terima kasih ku ucapkan..moga Allah akn membalas segala kebaikan di Dunia & Akhirat kepada sahabat2 ku yg aku SAYANG..


~:..peace not WAR..:~

Kepada KELUARGA ku..insyaAllah..kirah akan buat terbaik untk diri kirah..KELUARGA..yg paling penting AGAMA ISLAM.. Doakan kirah BERJAYA di Dunia & Akhirat....Amin~..

No comments:

Post a Comment

KoMen jo LeR..