Friday, May 14, 2010

:: tukar lampu bilik ::

Dengan nama allah yg maha pemurah lagi maha mengasihani hambanya..

tadi my mum minta tolong aku tukar lampu bilik..dh berkurun bilik adik aku ngn aku lampu tak menjadi..sbb tulah my mum minta tolong sgt2..hihihi..aku dh lah tak penah wat keje2 cm nie..aku dgn beraninyer panjat tangga yg tinggi menggalah..adeih..mmg GAYAT..sbb aku TAKOT TINGGI!!!..huhuu~..nk wat cm ne kan..dh mak suroh..kang mngamok la plok my mum kang..dengan berbekalkan ilmu yg ada di dada..aku BERANIKAN diri ku jua..hahaha..dlm masa sama aku tkot terkene KEJUTAN ELEKTRIK je..bepeloh2 aku buat benda nie..klo lah hari2 aku tukar lampu kerja aku..mahu taknye kurus aku kn???..wat keje skit dh berpeloh..mmg DASYAT!!..

akhirnya selesai juga keje aku dlm memastikan ada CAHAYA kt bilik aku ngn adik aku nie..hahaha..SERONOK dapat menunaikan kewajipan yg diberikan..kepada my mum ku syg..jangan risau..ANAK MAK mmg boleh DIHARAP.. \(^o^)/

No comments:

Post a Comment

KoMen jo LeR..