Thursday, May 13, 2010

Maaf kan Aku..

Dengan nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani HambaNya..coretan ini ditujukan khas buat teman2ku yg pernah berkawan dgn ku setelah sekian lama..Sepuluh jari ku susun sebagai tanda ampun dah maaf..andai kata aku telah mnyakitkan ati korg..atau menyusahkan korg dalam masalah aku..aku bukan sempurna..dan ketidaksempurnaan aku ini lah yg kadang kala menyebabkan huru-hara..aku terpaksa mengalah..walaupun aku tahu..itu bukan salahku..aku xnk masalah nie lagi bertambah BESAR & RUMIT..org tua2 penah berkata..org lain xkn kenal siapa kita melainkan diri kita sendiri..org boleh menilai kita..mngutok kita..mencaci kta..tp terpulanglah atas diri kita untk mengawal sesuatu keadaan..ambil yg positif..buangkan yg negatif..

aku rase korg penah dgr kata ini.."andai kata ade tiga org teman yg rapat..bergurau bersama..menyakat bersama..seakan2 adik beradik..mesti salah sorg daripada tiga ini akan mengundur diri.."..IZZAH..biarlah aku orgnye..maafkan aku izzah..

salam sayang dari aku...

2 comments:

  1. nk besar2kan benda yg kecik kenape..

    ReplyDelete
  2. sape yg nk besarkan benda kecik???ckp skit kay aku fika..aku xckp pape pon kn??ni blog aku..suka lah nk 2lis pe..

    ReplyDelete

KoMen jo LeR..