Monday, August 9, 2010

:: P.C FAIR ::

:: bismillah:

..08/08/2010..

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

hari nie mmg merupakan hari paling SERONOK bagi aku!!..aku dapat jumpe org yg dh lame aku tak jumpe & kawan lama sesawang aku...*setelah setahun brkenalan*..huhu..hepi sangat..tak sangka..tgah2 tunggu rakan kenalan sesawang aku kat FB *Zubir Buo*...aku terjumpa kawan time sekolah mase duk kat MRSM TERENDAK..blogger-emoticon.blogspot.com..huhu..mmg dorang berdua sangat COMEL!!..lama tak jumpa dorg..rasa RINDU sangat2 MENDALAM!!..ingat dapat r jumpa kawan2 yg lain..tapi masa AMAT2 cemburui aku..aku kuar pun sekejap..mmg RUSHING glerr..huhu~..tp xpe..Ellen & Chur Er...korg mmg CUTE!!...klo ade jodoh..kitA MESTI akan jumpa lagi!!


blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com
bye!

No comments:

Post a Comment

KoMen jo LeR..