Saturday, July 3, 2010

:: ARCHIDEX 2010 ::

...dengan nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

3hb Julai 2010...

yeeaaaaahhh... tarikh 2 adalah tarikh yg dinanti-nantikan.. hehehehe.. tahun lepas aku x gi sbb aku x stat lagi kelas gc (graphic communication).. skrg bila ade peluang n masa.. pe lagi.. xkn nk lepaskn peluang yg ade.. btol x??.. hehehehe

best gak r pameran2 kat sne..nk tercabot kaki aku dibuatnye gara2 pusing2 sekitar pameran 2..starting dari level 3.. g ke balloom.. pastu turun bawah.. gi ke hall 1-3 kot..aku pon x sure.. mmg penat.. kecik jer tmptnye.. to yg jadi penatnyer.. byk sgt booth2 kt sne.. tak terlawat aku dibuatnyer.. huhuhu... tp... aku mmg enjoy duk sne.. dpt tgok design2 dari pro2 yg ade.. dpt amik idea.. untk design umah ti.. mcm2 r aku dapat.. huhuhu... bak kata org.. jaoh perjalanan luas pndangan.. tp aku skrg.. byk berjalan.. luas pengetahuan.. hehehe.. nie antara benda2 yg ade kt sne..

p/s: aku ase nie axde kot..thun lepas punyer ase..aku sbnrnya x bawak kamera..aku amik gmbr ni pon dari google..hehehe


p/s: yg nie pon same..gmbr copy dari google...

sooooooo... pada sape yg x gi tuuu... rugi laaahhh... aku dh ajak dh korg dtg.. xnk dtg... biarpon agak bowink n penat.. tp pengalaman tu x dpt kita peroleh klo bukan kita yg laluinyer.. RIGHT???

okeylah... chaww dulu.. jumpa lagi~ \(^0^)/

No comments:

Post a Comment

KoMen jo LeR..