Tuesday, August 25, 2009

i'm tRy mA bEz 2 rEmEmBeRing sUrOh aN-NooR..



Dengan nama ALLAH yg maha pemurah lagi maha penyayang..

sALam...
kalo tahun2 sebelom nie aku akn sedaya upaya mlancarkan bacaan ayat hafazan bagi f4&f5..tp kali nie..pe salahnye kalo aku sahut cabaran yg lagi mencabar..aku akn berusaha tok hafal suroh an-noor..surah nie byk memberi makne bagi aku..setelah mengkaji dan mengkaji..surah nie sebnrnya byk mgajar aku agar jadi MUSLIMAH yg sentiasa beringat2 setiap kali mlakukan apa jua pekara..aku amat ertarik dgn bacaan sorah imam mekah nie..suaranya berjaya mnggetarkan dada aku..sampai aku terlalu asyik tok mndgrnya..MISYARI RASYID..who is my fevourite Qorie!!

But..
i would like 2 thank 2 my bestfren..ABDUL LATIF..kalo dy x ngajikan ari 2..aku xkn tahu kalfiat dan jalan penyelesaian masalah aku selame nie..yg xdpt tido nynyak walawpon aku tido awal..lepas aku dgr suroh nie b4 tido..hati aku tenang jer bile bangun keesokan arinya..aku dpt rasakan ni'mat tido tnpa gangguan mimpi2 ngeri yg entah ape2 ntah..thanks alot LATIF!!

Akhir kalam..
bersama kita mencari keradhaan ALLAH di bulan mulia nie..sedaya upaya mncari aktiviti2 yg sentiasa mmbuatkan kita ingt kpdnya..usaha menahan diri drpd mlakukan perbuatan harian kita yg melalaikan..carilah keberkatan dan rahmat-Nya..pasti kita akan dpt merasakan KEMANISANNYA..aku yakin..

Amin~...

No comments:

Post a Comment

KoMen jo LeR..