Friday, July 31, 2009

UIA!!




aku dah masuk dunia baru..syok gler..duk sini..uia ma..aku de roomate sekepala..dtg dari lain2 negeri..syok gler..aku de kawan dak johor(izzah),dak kedah(adilah),dak seremban(ayu) ngn dak gombak(pika)...seronok weh duk sini..nie lah ciri kehidupan aku suke..walaupon aku di rezeki kan duk kat sini..yg kecoh dikatakan ketat dgn islamic rules..tp aku ase 2 sumer omong kosong ma..dak2 kat sini sumer okey..lagi okey dari dak2 kat skolah asrama aku dulu..aku syg gler downg..mase orientasi..mcm kenangn aku dapat kat sini..leh dikatakan..uia adalah universiti yg mampu mgubah seseorg mnjadi lbh matang..walawpon ciri2 keislaman di utamakan..tp..ia bukanlah sesuatu bebanan..ia adalah satu kewajiban bagi kita umat islam mempraktiskannya..moga2 aku dpt menjalani khidupan sowng pelajar u yg baik di sini disamping dapat menebus segala kekecewaan aku kat masa lampaw..yg tak kesampaian..amin~~

No comments:

Post a Comment

KoMen jo LeR..